آنچه که باید درباره لامپ LED بدانید!

چرا لامپ LED 

 

مزیت لامپ ال ای دی نسبت به لامپ رشته ای چیست؟

 

اگر شما از حامیان محیط زیست هستید قطعا لامپ LED انتخاب شما خواهد بود. چرا که بسیار سازگار با محیط زیست است و هیچگونه آسیبی ندارد و از طرفی نصب و استفاده از آن بسیار آسان است. لامپ LED گرین برق جزو این دسته از لامپ‌ها است که علاوه بر سازگاری با محیط زیست ترمولس نیز می‌باشد که به دلیل وجود این ویژگی تمام انرژی دریافتی به نور تبدیل شده و هیچگونه هدررفت گرما نخواهد داشت. در ادامه به بررسی بیشتر لامپ های LED می‌پردازیم با ما در جریکو همراه باشید.

 

مزیت لامپ ال ای دی

 

لامپ های LED کم مصرف هستند

 

در سراسر جهان حدود ۶۴% برق برای روشنایی مصرف می‌شود. لامپ‌های LED بسیار کم مصرف با گرمای کمتر، نور بیشتر وهزینه کمتر هستند. به همین دلیل بااستفاده از لامپ‌های LED می توان هدررفت انرژی را کاهش بدهید و در نتیجه آن لامپ‌ها را مدت طولانی تری بدون هدر رفتن انرژی و تولید گرما روشن نگه دارید. استفاده از لامپ‌های کم مصرف LED به مشاغلی که سبزتر هستند و یا ساختمان های سبز اداری نیز توصیه می‌شود.

 

 

تفاوت لامپ LED با دیگر لامپ ها

 

در زیر جدولی برای تفاوت صرفه جویی در انرژی لامپ‌های LED بادیگر لامپ‌ها آورده ایم:

 

CFL Filament Halogen  
۱۱-۱۵W ۶۰W ۵۰W  
۱۱٫۵W ۱۱٫۵W ۶٫۵W LED
۱۲-۲۳% ۸۱% ۸۷% Save

 

 

مزیت های لامپ LED

 

  • ماندگاری لامپ‌های LED بسیار بیشتر است
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • نور بیشتر با انرژی کمتر
  • تولید گرمای کمتر به نسبت لامپ‌های رشته ای
  • لامپ‌های Led کمتر حشرات را به خود جذب می‌کنند!

 

 

لامپ‌های LED به دو روش می‌توانند باعث صرفه جویی شوند:

  1. شما هر ساله به ازای مصرف انرژی کمتر در هر لامپ میزان برق و انرژی مصرفی خود را کاهش می‌دهید.
  2. از آنجا که لامپ‌های LED عمر مصرفی طولانی دارند با استفاده از لامپ‌های کمتر می‌توانید صرفه جویی بیشتری داشته باشید.

 

 

خرید انلاین از فروشگاه جریکو

امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی و راه‌اندازی هزاران سایت و فروشگاه اینترنتی، خرید اقلام مورد نیاز زندگی و ملزومات کاری بسیار آسان شده است. از طرفی انجام خرید اینترنتی به دلیل سادگی و سرعت در خرید بدون هزینۀ رفت‌وآمد و حمل وسایل خریداری شده، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به همین منظور فروشگاه اینترنتی جریکو (گرین برق) را جهت سفارش و خرید آسان مشتریان عزیز راه‌اندازی کردیم تا روند خرید کالا را برای شما مشتریان عزیز آسان تر کنیم. همچنین کاربران محترم جهت آشنایی بیشتر می‌توانند از طریق پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشند. جهت ثبت سفارش خود و بازدید از محصولات و لامپ‌های LED جریکو از فروشگاه وبسایت جریکو دیدن فرمایید.

دیدگاه‌ها (۱)

*
*